خرید کتاب آنلاین

مجموعه آثار شکسپیر

 

2000: تومان
پرداخت کننده :
ايميل پرداخت کننده :
موبایل پرداخت کننده :
 


تعبیر خواب حرف چ
چینه دان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چینه دان نقطه ضعف شماست و چنانچه ببینید چینه دان مرغی را بیرون می آورید و دور می افکنید عیب خود را از بین می برید.

چینه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چینه در خواب های ما حصاری است تقلبی و سست و بی بنیاد. اگر دیدید سوار چینه ای هستید و می خواهید از آن بگذرید به سفری می روید که سودی عایدتان نمی کند و دلخواه نیست. اگر دیدید که چینه می سازید کاری سست می کنید و بنیادی بی اصل می نهید یا معامله ای بی سود انجام می دهید. اگر دختر جوانی ببیند که دور خانه چینه کشیده اند خواب می گوید او خود را به امتیازهایی دلخوش کرده که بی ارزشند چنانچه ببیند که دور خانه شما چینه کشیده اند امنیت ندارید و خود را به چیزهای بی ارزش دل خوش نگه می دارید.

چین پلیسه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چین پلیسه همان تعبیری را دارد که در پرده گفتم منتها شدیدتر و دیدنش در خواب چندان خوب نیست چه در پرده باشد و چه در دامن. چین پلیسه گرفتگی و غم و آشفتگی کارهاست.

چیدن علف هرز

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ اگر خواب ببینید علفهای هرز را می چینید ، علامت آن است که در به پایان رساندن کاری که برای شما امتیازی در بر دارد با مشکل روبرو می شوید .

۲ـ اگر خواب ببینید دیگران مشغول چیدن علفهای هرز هستند ، علامت آن است که دشمنان طرحهای شما را نابود خواهند ساخت .

چیت

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چیت چلوار نقاشی شده است. آنچه در مورد چلوار گفتیم در مورد چیت نیز تا حدی صدق می کند به اضافه فریب و نیرنگ و ظاهر سازی که جای بی گناهی و صفای چلوار را می گیرد. چیت غمی است که با خدعه و فریب و نیرنگ پیش می آید. چنانچه در خواب دیدیدمقداری چیت دارید غمی به شما می رسد. اگر چیت متعلق به خودتان است و ندانستید کی به شما داده و از کجا آورده اید قربانی یک توطئه می شوید. اگر چیت به دیگری دادید غمی به او می رسانید که خودتان در آن سهیم هستید و اگر از دیگری گرفتید همین طور. اگر دیدید با چیت لباس می دوزید خدعه ای را ترتیب می دهید و اگر کسی برای شما لباس با چیت دوخت همین طور.

چهره

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ دیدن چهره های شاد و خندان در خواب ، علامت سعادت و خوشبختی است .

۲ـ دیدن چهره های اندوهگین و اخمو ، نشانة بدبختی و درد سر است .

۳ـ دیدن چهرة زشت در خواب ، علامت اختلاف و مشاجره است .

۴ـ اگر عاشقی خواب ببیند چهرة معشوقش پیر به نظر می رسد ، علامت آن است که شادمانی دوستی ها به جدایی و اندوه ختم می شود .

۵ـ دیدن چهره های مرموز و ناآشنا در خواب ، علامت آن است که بدبختی گرد شما را فرا می گیرد .

۶ـ دیدن چهره خود در خواب ، علامت اضطراب و نگرانی است . اگر افراد متأهل چنین خوابی ببینند ، علامت جدایی و طلاق است .

۷ـ اگر در خواب به چهرة خود در آینه نگاه کنید ، علامت آن است که در عملی کردن نقشه های خود برای پیشرفت در زندگی ناتوان خواهید بود . از خود نومید می شوید و ارزش دوستان را نادیده می گیرید .

چهارراه

لوک اویتنهاو می گوید :

چهارراه : شما سست عنصر هستید, فدرت تصمیم گیری شما ضعیف است

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ دیدن چهارراه در خواب ، نشانة آن است که برای رسیدن به خواسته های خود قادر نیستید از فرصتهایی مناسب استفاده کنید .

۲ـ اگر خواب بببیند درچهارراهی سرگردان هستید و نمی دانید باید از کدام طرف بروید ، علامت آن است که وقایع بیهوده و جزئی ناراحتی برایتان فراهم می سازد . اما اگر بتوانید در خواب راه خود را انتخاب کنی ، دلالت بر آن دارد که اقبال یار شما خواهد بود .


چهار پای

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند چهارپائی را فرا گرفت و آن چهارپای مطیع و فرمانبردار است، دلیل که به قدر و قیمت آن چهارپای از مردی بیابانی او را منفعت رسد. اگر بیند رمه چهارپایان دشتی پیش او حاضر بودند و مطیع او شدند، دلیل که گروهی که مسکن ایشان در بیابان است مطیع او شوند.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند چهارپایان دشتی را می پرستید، دلیل که مردمان دانا را خدمت کند.

جابرمغربی گوید: اگر بیند که چهارپائی با او سخن می گفت، دلیل که بزرگی یابد. اگر بیند از چهارپائی گوشت می خورد، دلیل که به قدر آن مال یابد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینید که چهار پایان بسیاری دارید مال و نعمت نصیب شما می شود. داشتن یک چهار پای مطیع خوب است و توفیق شما را خبر می دهد. دیدن الاغ در خواب آدم احمقی است که مفید است و سود می رساند. اسب جوان مردی است که به شما محبت و خدمت می کند و گاو فراخی نعمت و روزی و معیشت است. گوسفند نعمت است. هر چهار پایی را به جای خود می گویم ولی رویهم رفته چهار پایان در خواب خوب است و از نعمت و برکت خبر می دهد.

چوگان زدن

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند چوگان در دست داشت و گوی می زد، دلیل که آن چه می جوید، یابد و قدر و منزلت بیابد، اما در دین و طاعت سست است.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر چوگان را در خواب بدست پادشاهی دید، دلیل که بر دشمنان ظفر یابد و چوگان چون در دست مردم عامه بیند، دلیل که با مردم جنگ و خصومت کند و سخن زشت شنود و از قبل زنان و معبران تشبیه کرده اند چوگان را به زنان.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چوگان گسستگی و پریشانی است و از این خانه به آن خانه رفتن و از این شهر به آن شهر شدن. اگر ببینید که خودتان سوار بر اسب هستید و چوگان بازی می کنید موقعیت خوبی دارید که اگر در حفظ آن نکوشید گرفتار پشیمانی می شوید. اگر دیگری بازی می کند و شما تماشاگر هستید احتمال تزلزل و خطر هست. اگر گویی که زده شده پیش پای شما بیفتد خوب است ولی اگر گویی بزنید که از شما دور شود و ببینید خوب نیست. اگر گوی را گرفتید مسئولیتی متوجه شما می شود. چنانچه قاضی هستید رای مهمی باید صادر کنید، کاسب هستید باید ریسک کنید و سرمایه را به خطر بیاندازید و اگر دختر هستید باید اتخاب کنید. اگر به دنبال گوی بروید و بتازید تحولی در زندگیتان پدید می آید. به هر حال دیدن چوگان و گوی چه خود بازیگر باشید و چه تماشاچی نشان از آشفتگی و پریشانی کارهاست.

چوپانی

محمد بن سیرین گوید:

شبانی کردن در خواب از گوسفند و گاو خر و اشتر و مانند اینها، هر یکی را تاویلی است، شبانی اسب، ولایت و بزرگی بود و شبانی خر، دلالت بر بخت بود و گوسفند مال و روزی حلال بود.

حضرت دانیال گوید:

اگر بیند با شبانی در نبرد بود. دلیل که با مهتری خصومت کند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن شبان در خواب، دلیل بر مردی باشد که مال مردم را نگه دارد (محافظت نماید).

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

چوپان در خواب دیدن بسیار نیکو است و خوابی است مبارک و میمون. بیشتر انبیا الهی و پیغمبران بزرگ چوپان بوده اند و خود چوپان انسانی است پاک و آزاده که پاسدار یکی از بزرگترین نعمات خداوند است. دیدن چوپان در خواب بسیار نیکو است و چه بسیار پیامبران و اولیا در رویاهای صادقانه، به شکل و هیئت چوپانان ظاهر می شوند و مبشر الطاف و عنایات الهی قرار می گیرند. دیدن چوپان در خواب به هر حال و صورتی که باشد خوب است و بهتر است اگر چوپان چوبدست در دست و گوسفندانی در پیش داشته باشد در این صورت می تواند یکی از فرشتگان مقرب باشد که بر بیننده خواب ظاهر شده است. اگر چوپانی به آن صورت که گفته شد در خواب ببینید ارتقا شان و جاه می یابید و به نعمت و رفاه می رسید و اگر با چوپان سخن بگوئید بشارتی به شما می رسد. اگر چوپانی را با گوسفندان ببینید که به طرف شما می آید خیلی بهتر از این است که چوپانی از شما دور شود و فاصله بگیرد و در واقع پشت چوپان به طرف شما باشد. اگر چوپانی از طرف افق روشن بیاید رویائی است آسمانی و عالی که نوید زندگی درخشان به بیننده خواب می دهد. اگر چوپان آشنا باشد یعنی یکی از آشنایان یا خویشان خود را در کسوت چوپان ببینید او هر کس هست به نعمت و رفاه می رسد. به او بشارت بدهید. اگر نا آشنا با شد فقط خود شما از این خواب بهره مند می گردید. اگر از چوپان چیزی بگیرید و بخورید خوب است ولی اگر چوپان چیزی از شما گرفت یا خواست بگیرد که شما نداشتید تا بدهید تحقیق کنید شاید واجب ساقط شده ای داشته باشید که انجام نداده اید. تکلیفی بر گردن شما هست که باید انجام شود و شاید مدیون نباشید و باید صله ارحام کنید. به هر حال دیدن چوپان در خواب خوب است.

لوک اویتنهاو می گوید :

چوپان بودن : شما برای دیگران کار خواهید کرد

دیدن یک چوپان : دوستان باهم آشتی خواهند کرد

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ دیدن چوپانها به هنگام مراقبت از گله های خود در خواب ، نشانة آن است که کشاورزان محصول فراوانی به دست خواهند آورد . برای دیگران نشانه کسب منفعت فراوان است .

۲ـ دیدن چوپان بی گله و بی کار در خواب ، نشانة ابتلا به بیماری است .

 خرید کتاب آنلاین

مجموعه آثار شکسپیر

 

2000: تومان
پرداخت کننده :
ايميل پرداخت کننده :
موبایل پرداخت کننده :
 


صفحه قبل 1 صفحه بعد